Bel direct!
0541-291782









Prijs o.a

  • Omschrijving
  • Technische Specificaties
  • Opties
  • Foto's
  • Video's

Massey Ferguson

Massey Ferguson 8S

205 – 285 pk: Nieuwste generatie Massey Ferguson trekkers

De Massey Ferguson 8S serie telt 4 verschillende modellen met een vermogen segment tussen de 205 en 285 pk (bij 1850 toeren). Deze serie is de opvolger van de MF7700S met grote wielbasis. De typeaanduiding omvat eerst de serie (8S) en vervolgens de PK klasse zonder EPM (zie infographic MF 8S Nieuwe typeaanduiding).
Al deze trekkers behoeven relatief weinig onderhoud, zijn erg efficiënt en overzichtelijk in gebruik, veilig en zeer zuinig. Alles wat je van een goede trekker verwacht. Daarnaast voldoet deze nieuwste serie volledig aan de Mother Regulations 2. Dit zijn veiligheidsvoorschriften waar trekkers op Europees niveau aan moeten voldoen.
Deze Massey Ferguson trekkers zijn geschikt als boerderijtrekker en als trekker voor een loonbedrijf.

MF 8S Nieuwe typeaanduiding

De krachtige motor in de Massey Ferguson 8S

Onder de sabeltand motorkap zijn alle trekkers uit de MF 8S series uitgevoerd met zes cilinder diesel motoren, met een inhoud van 7.4 liter, gelijk aan zijn voorganger. Ze zijn volledig uitgerust naar de StageV emissie normen, en dus voorlopig de laatste milieueisen. Dit wordt onder andere geregeld door het Selective Catalytic Reduction systeem. Het brandstofverbruik wordt nog steeds gereduceerd door niet alleen de motor zuiniger te laten lopen, maar mede door aftakassen en hydrauliekpompen met een ECO stand uit te voeren, zie bijvoorbeeld Hydrauliek van de MF 8S. Zo is het maximum toerental gereduceerd naar 1950 toeren (voorheen 2100 toeren)Een ander groot verschil met zijn voorganger is dat deze motoren hydraulische klepstoters genieten. Hierdoor zijn onderhoudskosten lager, omdat je geen kleppen meer hoeft te stellen.
Koppel
De MF 8S.205 heeft een koppel van 900Nm. Vervolgens loopt het telkens met 100Nm op, tot 1200Nm bij de MF 8S.265. Het maximum wordt behaald bij 1.000 tot 1.500 motortoeren.
Herkomst
De motoren worden gebouwd in Finland, in de voormalige SISU fabriek. Tegenwoordig noemen hebben de motoren de naam AGCO Power, temeer omdat ze volledig afgestemd zijn op de trekkers van AGCO.

MF 8S Model line-up

MF 8S vermogen en koppel

Transmissie van de Massey Ferguson 8S

MF 8S Dyna7
De beste presterende versnellingsbak, de Dyna6, wordt vervangen door de Dyna7. Dit houdt in dat de nieuwe versnellingsbak zeven trappen onderlast kan schakelen (7-traps automaat). Gelukkig blijft het principe hetzelfde blijft als zijn voorganger, daarom zijn we zeker van een stuk blijvende kwaliteit.

MF 8S Dyna-7 snelheidsgrafiek

MF 8S Dyna-7 snelheidstabel

MF 8S Dyna-VT
Ook blijft de MF 8S verkrijgbaar met een DynaVT transmissie. Dit is het welbekende continu-variabele-transmissie (oftewel CVT), waar AGCO koploper mee is.
Deze serie kent naast de gebruikelijk Dyna-versnellingsbak of Dyna-VT, een volledig nieuwe transmissies, namelijk de Dyna E-Power. Dit is een speciaal type automatische versnellingsbak uitgevoerd met twee koppelingen. Het voordeel hiervan is dat het koppel of het vermogen nooit wegvalt terwijl de trekker schakelt, ideaal voor op het land.
Of je nu een MF 8S met Dyna E-Power, Dyna-VT, of Dyna-7 rijdt, het rijdt alle drie soepel en zeer gebruiksvriendelijk. Het maakt niet uit of je transport- of landwerkzaamheden doet, het toerental en de transmissie zijn haarfijn op elkaar afgestemd. Hierdoor kan er groot snelheidsbereik gehaald worden met elk gewenst toerental. De klant kant kiezen tussen twee snelheidsklasse de trekker uitgevoerd dient te worden, begrensd tot 40km/h (bij 1200 motortoeren) of plus 50km/h. Bij de laatste is de klant verplicht een periodieke keuring uit te laten voeren (APK-plicht).

MF 8S Dyna E-Power
De Dyna E-Power wordt net als de Dyna-7 in de GMA fabriek geproduceerd. De Dyna semi powershiftbakken hebben zich door de jaren heen bewezen als zeer goed. De semi powershifttransmissie met dubbele koppeling (voor de groepen schakeling), de Dyna E-Power, is hetzelfde als de Dyna7, maar dan met een extra koppeling erbij ingebouwd. Men kan er dus vanuit gaan dat de Dyna EPower minimaal net zo goed zal zijn als de Dyna4 en Dyna6, en wellicht nog beter. Het 'schakelt' in ieder geval soepel.
Andere voordelen van deze transmissies zijn als volgt. Vooruit en achteruit schakelen kan zonder koppeling, en in een handomdraai. Er kunnen verschillende toerentallen en snelheden (cruise-control) vooraf ingesteld worden, of tijdens het werk. De agressiviteit van het optrekken en opschakelen kan bepaald worden door de gebruiker. En nog veel meer voordelen.
Onderstaande grafiek toont een duidelijk overzicht van het werkgebied en minimale en maximale snelheden.

MF 8S Dyna E-power snelheidsgrafiek

MF 8S Dyna E-Power snelheidstabel

Zie de cabine en bekijk het interieur van de MF 8S

Door de jaren in de cabine van Massey Ferguson gelijk gebleven. Iedereen waardeert de brede instap, en grote ruime, geluidloze cabine. Toch weet MF het weer eens te verbeteren. De cabine is helemaal op de schop gegaan, en heeft een grote sprong voorwaarts gemaakt. Het nieuwe principe cabine noemen ze, Protect-U. Het bescherm de gebruiken van trillingen, zichtverlies, en warmte afkomstig van de motor en motorkap (zie schematische representatie hieronder).

MF 8S luchtstroming

Het grootste verschil van de cabine zelf is dat die nu uitgevoerd is met maar vier spijlen in plaats van de gebruikelijke zes. Hierdoor is het zicht rondom verbeterd. In elke richting dat er naar het werktuig wordt gekeken, is het zicht volledig.
Een andere verandering is de plaats van de cabine. Namelijk, er zit nu ruimte tussen cabine en motor. Hierdoor heeft de cabine minder tot geen last meer van trillingen afkomstig van de motor. De cabine wordt hierdoor nog geluidlozer (<68dB) dan dat die al was. Daarnaast is door de ruimte (lucht) tussen de motor en de cabine, de geleiding van de hitte sterk gereduceerd. Hierdoor wordt het in de cabine minder snel warm. De fabriekant heeft verder het luchtfilter van de motor tussen de cabine en motorkap geplaatst. Dit zorgt ervoor dat er altijd schone lucht aangezogen wordt.
Voor het interieur kunt u kiezen tussen twee opties, Efficient en Exclusive. Alleen de Exclusive variant is beschikbaar in 2020. De Efficient komt pas op de markt in 2021. De Exclusive is een uitgebreider, een luxer uitgevoerde trekker.
t

MF 8S Binnenin de cabine

Wanneer er gekozen wordt voor Datatronic, dan wordt de trekker uitgevoerd met de nieuwe Datatronic 5, volledig geïntegreerd in de armleuning. Datatronic is een computer die functies registreert zodat deze later automatisch opgeroepen kunnen worden door de bestuurder. Hierdoor kunt u allerlei verrichtingen automatisch laten verlopen. Ook kunt u zelf allerlei gegevens ingeven en werktuigen voorprogrammeren. Verder kan met een Datatronic gegevens afgelezen en ingesteld worden met betrekking tot motor, transmissie en hydrauliek.

MF 8S Datatronic 5

GPS is niet meer uit het agrarische beeld weg te denken. Massey Ferguson plaatst in haar trekker die uitgevoerd worden met GPS, een eenzelfde scherm als dat van de Datatronic, genaamd Fieldstar 5. Via dit scherm kun je lijnen uitzetten op het land; Machines aansturen die uitgerust zijn met ISO-bus; Sectiecontrole automatisch laten regelen; en nog veel meer.
Nieuw is de MF vDisplay. Dit is een bedieningsscherm in de rechterzijspijl van de cabine. Dit scherm vervangd het dashboard, met andere woorden, deze trekker heeft geen dashboard. Hierdoor is het zicht, aanzienlijk verbeterd. Hieronder een afbeelding die laat zien wat het MF vDisplay weergeeft:

MF 8S MF 8S vDisplay

Het interieur van de Exclusive variant is uitgevoerd met, niet van echt te onderscheiden, kunstleder. Dit voelt warm aan, en geeft een luxe gevoel. De knoppen van de Exclusive variant zijn veelal verwerkt in de armleuning voor een ergonomische ervaring. De luxe echt lederen stoel is voor 45 graden draaibaar.

Achterbrug van de MF 8S

Hefinrichting
De 3-punts hefinrichting heeft een capaciteit tot 10.000 kg, en heeft automatische stabilisatoren. De drie-punts hefinrichting is uitgerust met dansonderdrukking, zodat het comfort verbeterd en schade aan hefinrichting wordt voorkomen. Bij de tractor kunt u kiezen voor een trekhaak, trekknobbel, oppikhaak, wagenkoppeling, of een K80 kogel. Hierdoor kunt u elk werktuig achter u machine koppelen.

Aftakas
De aftakas heeft twee snelheden, namelijk 540, en 1000 toeren per minuut. Bij een motortoerental van 2000 toeren per minuut wordt het maximum vermogen van de aftakas bereikt. Voor minder zware arbeid is er ook de optie om de aftakas in een ECO stand te zetten zodat bij een motor toerental van 1550 toeren al de 540 en 1000 behaald kunnen worden. Dit levert een aanzienlijke brandstof besparing op. Het geluidsniveau in de trekker is hierdoor minimaal. De aftakas kan automatisch uitgeschakeld worden bij het opheffen van hef.

Hydrauliek op de MF 8S
De trekker kan uitgerust worden met mechanische- en/of elektrische ventielen. Naast de Closed Center Load Sensing kan er in totaal gebruik gemaakt worden van vijf dubbelwerkende ventielen.
Er is ook keuze tussen verschillende hydrauliekpompen. Zo is de kleinste hydrauliekpomp 110l/min CCLS. Waar CCLS staat voor Closed Center Load Sensing. Een 150 l/min CCLS. Of een 205 l/min CCLS. De grootste pomp kan ook uitgevoerd worden met een ECO optie. Dan verpompt die 205 l/min bij 1.650 motortoeren, en maximaal 230 l/min. Hierdoor zal de pomp een brandstofverbruik optimaliseren daar waar het kan.

Fronthef + PTO
Optioneel kunnen deze tractoren uitgevoerd worden met geïntegreerde fronthef. De fronthef wordt optioneel binnen in de trekker bediend met een joystick. Met deze joystick kunt u ook schakelen tussen voor en achteruit via een simpele druk op de knop. In de fronthef kunt u frontgewichten, een monoblok frontgewicht, of één van uw werktuigen hangen, bijvoorbeeld een maaier. Een frontgewicht in de fronthef zorgt bij verschillende agrarische werkzaamheden voor een verhoogde tractiecapaciteit. De capaciteit van de frontheft reikt tot 4800 kilogram, categorie 3 (Cat 3). De voorzijde kan maximaal met twee regelventielen uitgevoerd worden, met daarnaast een apart fronthef ventiel. De aftakas aan de voorzijde van de trekker kan 1000 toeren per minuut behalen.
De trekker heeft een draaicirkel van 5.70 meter.

Houdt de MF 8S in de gaten op afstand (optioneel)

Telemetrie is de toekomst. De dealer observeert de trekker op afstand. Wanneer er een storing naar voren komt, kan de dealer dit de klant laten weten. Ook wanneer het tijd is voor de volgende onderhoudsbeurt geeft de dealer een seintje naar de klant. Zo nemen wij de zorgen van de klant volledig uit handen, en hoeft de klant alleen actie te ondernemen wanneer de dealer dit vraagt.

Grootste verschillen MF 8S met zijn voorganger op een rijtje

MF 8S anders dan zijn voorganger

Het Huub Sanderink team

Bij ons kunt u deze Massey Ferguson 8S trekker kopen. Wij leveren u daarnaast garantie, doen voor u het onderhoud, en voeren eventuele reparaties uit. Het team van Huub Sanderink streeft ernaar u een snelle service te bieden, zodat u met een gerust hart uw werkzaamheden uit kan voeren. Mocht u geïnteresseerd zijn in deze Massey Ferguson, laat het ons weten via de email, onderstaande contact formulier, of via de telefoon 06 – 120 99 600. Wij zijn u graag van dienst.

Productiedata

MF 8S Productie data

Verschillende typen:
Zes cilinder dieselmotoren (7,4 liter)
Massey Ferguson 8S.205 (205pk* - 225pk)
Massey Ferguson 8S.225 (225pk* – 245pk)
Massey Ferguson 8S.245 (245pk* - 265pk)
Massey Ferguson 8S.265 (265pk* - 285pk)
*ISO TR 14396


Merk: Massey Ferguson
Type: 8S series
Vermogen: 205pk - 285 pk
Transmissie: Dyna7; DynaVT, Dyna E-Power
Gewicht: tot 16 ton kg

Logo Massey Ferguson

Huub Sanderink uw Massey Ferguson dealer

  • Massey Ferguson 8S_2
  • Massey Ferguson 8S
  • Massey Ferguson Controle Paneel
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson (12)
  • Mf 8s Massey Ferguson (13)
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • Mf 8s Massey Ferguson
  • MF8S Cabine
  • MF8S Deur
  • MF8S Interieur
  • MF8S VDisplay

205 – 285 pk: Nieuwste generatie Massey Ferguson trekkers

De Massey Ferguson 8S serie telt 4 verschillende modellen met een vermogen segment tussen de 205 en 285 pk (bij 1850 toeren). Deze serie is de opvolger van de MF7700S met grote wielbasis. De typeaanduiding omvat eerst de serie (8S) en vervolgens de PK klasse zonder EPM (zie infographic MF 8S Nieuwe typeaanduiding).
Al deze trekkers behoeven relatief weinig onderhoud, zijn erg efficiënt en overzichtelijk in gebruik, veilig en zeer zuinig. Alles wat je van een goede trekker verwacht. Daarnaast voldoet deze nieuwste serie volledig aan de Mother Regulations 2. Dit zijn veiligheidsvoorschriften waar trekkers op Europees niveau aan moeten voldoen.
Deze Massey Ferguson trekkers zijn geschikt als boerderijtrekker en als trekker voor een loonbedrijf.

MF 8S Nieuwe typeaanduiding

De krachtige motor in de Massey Ferguson 8S

Onder de sabeltand motorkap zijn alle trekkers uit de MF 8S series uitgevoerd met zes cilinder diesel motoren, met een inhoud van 7.4 liter, gelijk aan zijn voorganger. Ze zijn volledig uitgerust naar de StageV emissie normen, en dus voorlopig de laatste milieueisen. Dit wordt onder andere geregeld door het Selective Catalytic Reduction systeem. Het brandstofverbruik wordt nog steeds gereduceerd door niet alleen de motor zuiniger te laten lopen, maar mede door aftakassen en hydrauliekpompen met een ECO stand uit te voeren, zie bijvoorbeeld Hydrauliek van de MF 8S. Zo is het maximum toerental gereduceerd naar 1950 toeren (voorheen 2100 toeren)Een ander groot verschil met zijn voorganger is dat deze motoren hydraulische klepstoters genieten. Hierdoor zijn onderhoudskosten lager, omdat je geen kleppen meer hoeft te stellen.
Koppel
De MF 8S.205 heeft een koppel van 900Nm. Vervolgens loopt het telkens met 100Nm op, tot 1200Nm bij de MF 8S.265. Het maximum wordt behaald bij 1.000 tot 1.500 motortoeren.
Herkomst
De motoren worden gebouwd in Finland, in de voormalige SISU fabriek. Tegenwoordig noemen hebben de motoren de naam AGCO Power, temeer omdat ze volledig afgestemd zijn op de trekkers van AGCO.

MF 8S Model line-up

MF 8S vermogen en koppel

Transmissie van de Massey Ferguson 8S

MF 8S Dyna7
De beste presterende versnellingsbak, de Dyna6, wordt vervangen door de Dyna7. Dit houdt in dat de nieuwe versnellingsbak zeven trappen onderlast kan schakelen (7-traps automaat). Gelukkig blijft het principe hetzelfde blijft als zijn voorganger, daarom zijn we zeker van een stuk blijvende kwaliteit.

MF 8S Dyna-7 snelheidsgrafiek

MF 8S Dyna-7 snelheidstabel

MF 8S Dyna-VT
Ook blijft de MF 8S verkrijgbaar met een DynaVT transmissie. Dit is het welbekende continu-variabele-transmissie (oftewel CVT), waar AGCO koploper mee is.
Deze serie kent naast de gebruikelijk Dyna-versnellingsbak of Dyna-VT, een volledig nieuwe transmissies, namelijk de Dyna E-Power. Dit is een speciaal type automatische versnellingsbak uitgevoerd met twee koppelingen. Het voordeel hiervan is dat het koppel of het vermogen nooit wegvalt terwijl de trekker schakelt, ideaal voor op het land.
Of je nu een MF 8S met Dyna E-Power, Dyna-VT, of Dyna-7 rijdt, het rijdt alle drie soepel en zeer gebruiksvriendelijk. Het maakt niet uit of je transport- of landwerkzaamheden doet, het toerental en de transmissie zijn haarfijn op elkaar afgestemd. Hierdoor kan er groot snelheidsbereik gehaald worden met elk gewenst toerental. De klant kant kiezen tussen twee snelheidsklasse de trekker uitgevoerd dient te worden, begrensd tot 40km/h (bij 1200 motortoeren) of plus 50km/h. Bij de laatste is de klant verplicht een periodieke keuring uit te laten voeren (APK-plicht).

MF 8S Dyna E-Power
De Dyna E-Power wordt net als de Dyna-7 in de GMA fabriek geproduceerd. De Dyna semi powershiftbakken hebben zich door de jaren heen bewezen als zeer goed. De semi powershifttransmissie met dubbele koppeling (voor de groepen schakeling), de Dyna E-Power, is hetzelfde als de Dyna7, maar dan met een extra koppeling erbij ingebouwd. Men kan er dus vanuit gaan dat de Dyna EPower minimaal net zo goed zal zijn als de Dyna4 en Dyna6, en wellicht nog beter. Het 'schakelt' in ieder geval soepel.
Andere voordelen van deze transmissies zijn als volgt. Vooruit en achteruit schakelen kan zonder koppeling, en in een handomdraai. Er kunnen verschillende toerentallen en snelheden (cruise-control) vooraf ingesteld worden, of tijdens het werk. De agressiviteit van het optrekken en opschakelen kan bepaald worden door de gebruiker. En nog veel meer voordelen.
Onderstaande grafiek toont een duidelijk overzicht van het werkgebied en minimale en maximale snelheden.

MF 8S Dyna E-power snelheidsgrafiek

MF 8S Dyna E-Power snelheidstabel

Zie de cabine en bekijk het interieur van de MF 8S

Door de jaren in de cabine van Massey Ferguson gelijk gebleven. Iedereen waardeert de brede instap, en grote ruime, geluidloze cabine. Toch weet MF het weer eens te verbeteren. De cabine is helemaal op de schop gegaan, en heeft een grote sprong voorwaarts gemaakt. Het nieuwe principe cabine noemen ze, Protect-U. Het bescherm de gebruiken van trillingen, zichtverlies, en warmte afkomstig van de motor en motorkap (zie schematische representatie hieronder).

MF 8S luchtstroming

Het grootste verschil van de cabine zelf is dat die nu uitgevoerd is met maar vier spijlen in plaats van de gebruikelijke zes. Hierdoor is het zicht rondom verbeterd. In elke richting dat er naar het werktuig wordt gekeken, is het zicht volledig.
Een andere verandering is de plaats van de cabine. Namelijk, er zit nu ruimte tussen cabine en motor. Hierdoor heeft de cabine minder tot geen last meer van trillingen afkomstig van de motor. De cabine wordt hierdoor nog geluidlozer (<68dB) dan dat die al was. Daarnaast is door de ruimte (lucht) tussen de motor en de cabine, de geleiding van de hitte sterk gereduceerd. Hierdoor wordt het in de cabine minder snel warm. De fabriekant heeft verder het luchtfilter van de motor tussen de cabine en motorkap geplaatst. Dit zorgt ervoor dat er altijd schone lucht aangezogen wordt.
Voor het interieur kunt u kiezen tussen twee opties, Efficient en Exclusive. Alleen de Exclusive variant is beschikbaar in 2020. De Efficient komt pas op de markt in 2021. De Exclusive is een uitgebreider, een luxer uitgevoerde trekker.
t

MF 8S Binnenin de cabine

Wanneer er gekozen wordt voor Datatronic, dan wordt de trekker uitgevoerd met de nieuwe Datatronic 5, volledig geïntegreerd in de armleuning. Datatronic is een computer die functies registreert zodat deze later automatisch opgeroepen kunnen worden door de bestuurder. Hierdoor kunt u allerlei verrichtingen automatisch laten verlopen. Ook kunt u zelf allerlei gegevens ingeven en werktuigen voorprogrammeren. Verder kan met een Datatronic gegevens afgelezen en ingesteld worden met betrekking tot motor, transmissie en hydrauliek.

MF 8S Datatronic 5

GPS is niet meer uit het agrarische beeld weg te denken. Massey Ferguson plaatst in haar trekker die uitgevoerd worden met GPS, een eenzelfde scherm als dat van de Datatronic, genaamd Fieldstar 5. Via dit scherm kun je lijnen uitzetten op het land; Machines aansturen die uitgerust zijn met ISO-bus; Sectiecontrole automatisch laten regelen; en nog veel meer.
Nieuw is de MF vDisplay. Dit is een bedieningsscherm in de rechterzijspijl van de cabine. Dit scherm vervangd het dashboard, met andere woorden, deze trekker heeft geen dashboard. Hierdoor is het zicht, aanzienlijk verbeterd. Hieronder een afbeelding die laat zien wat het MF vDisplay weergeeft:

MF 8S MF 8S vDisplay

Het interieur van de Exclusive variant is uitgevoerd met, niet van echt te onderscheiden, kunstleder. Dit voelt warm aan, en geeft een luxe gevoel. De knoppen van de Exclusive variant zijn veelal verwerkt in de armleuning voor een ergonomische ervaring. De luxe echt lederen stoel is voor 45 graden draaibaar.

Achterbrug van de MF 8S

Hefinrichting
De 3-punts hefinrichting heeft een capaciteit tot 10.000 kg, en heeft automatische stabilisatoren. De drie-punts hefinrichting is uitgerust met dansonderdrukking, zodat het comfort verbeterd en schade aan hefinrichting wordt voorkomen. Bij de tractor kunt u kiezen voor een trekhaak, trekknobbel, oppikhaak, wagenkoppeling, of een K80 kogel. Hierdoor kunt u elk werktuig achter u machine koppelen.

Aftakas
De aftakas heeft twee snelheden, namelijk 540, en 1000 toeren per minuut. Bij een motortoerental van 2000 toeren per minuut wordt het maximum vermogen van de aftakas bereikt. Voor minder zware arbeid is er ook de optie om de aftakas in een ECO stand te zetten zodat bij een motor toerental van 1550 toeren al de 540 en 1000 behaald kunnen worden. Dit levert een aanzienlijke brandstof besparing op. Het geluidsniveau in de trekker is hierdoor minimaal. De aftakas kan automatisch uitgeschakeld worden bij het opheffen van hef.

Hydrauliek op de MF 8S
De trekker kan uitgerust worden met mechanische- en/of elektrische ventielen. Naast de Closed Center Load Sensing kan er in totaal gebruik gemaakt worden van vijf dubbelwerkende ventielen.
Er is ook keuze tussen verschillende hydrauliekpompen. Zo is de kleinste hydrauliekpomp 110l/min CCLS. Waar CCLS staat voor Closed Center Load Sensing. Een 150 l/min CCLS. Of een 205 l/min CCLS. De grootste pomp kan ook uitgevoerd worden met een ECO optie. Dan verpompt die 205 l/min bij 1.650 motortoeren, en maximaal 230 l/min. Hierdoor zal de pomp een brandstofverbruik optimaliseren daar waar het kan.

Fronthef + PTO
Optioneel kunnen deze tractoren uitgevoerd worden met geïntegreerde fronthef. De fronthef wordt optioneel binnen in de trekker bediend met een joystick. Met deze joystick kunt u ook schakelen tussen voor en achteruit via een simpele druk op de knop. In de fronthef kunt u frontgewichten, een monoblok frontgewicht, of één van uw werktuigen hangen, bijvoorbeeld een maaier. Een frontgewicht in de fronthef zorgt bij verschillende agrarische werkzaamheden voor een verhoogde tractiecapaciteit. De capaciteit van de frontheft reikt tot 4800 kilogram, categorie 3 (Cat 3). De voorzijde kan maximaal met twee regelventielen uitgevoerd worden, met daarnaast een apart fronthef ventiel. De aftakas aan de voorzijde van de trekker kan 1000 toeren per minuut behalen.
De trekker heeft een draaicirkel van 5.70 meter.

Houdt de MF 8S in de gaten op afstand (optioneel)

Telemetrie is de toekomst. De dealer observeert de trekker op afstand. Wanneer er een storing naar voren komt, kan de dealer dit de klant laten weten. Ook wanneer het tijd is voor de volgende onderhoudsbeurt geeft de dealer een seintje naar de klant. Zo nemen wij de zorgen van de klant volledig uit handen, en hoeft de klant alleen actie te ondernemen wanneer de dealer dit vraagt.

Grootste verschillen MF 8S met zijn voorganger op een rijtje

MF 8S anders dan zijn voorganger

Het Huub Sanderink team

Bij ons kunt u deze Massey Ferguson 8S trekker kopen. Wij leveren u daarnaast garantie, doen voor u het onderhoud, en voeren eventuele reparaties uit. Het team van Huub Sanderink streeft ernaar u een snelle service te bieden, zodat u met een gerust hart uw werkzaamheden uit kan voeren. Mocht u geïnteresseerd zijn in deze Massey Ferguson, laat het ons weten via de email, onderstaande contact formulier, of via de telefoon 06 – 120 99 600. Wij zijn u graag van dienst.

Productiedata

MF 8S Productie data

Verschillende typen:
Zes cilinder dieselmotoren (7,4 liter)
Massey Ferguson 8S.205 (205pk* - 225pk)
Massey Ferguson 8S.225 (225pk* – 245pk)
Massey Ferguson 8S.245 (245pk* - 265pk)
Massey Ferguson 8S.265 (265pk* - 285pk)
*ISO TR 14396





Contact


Bent u geïnteresseerd in deze Massey Ferguson 8S, of hebt u een vraag over dit product, neem dan contact op met Youri Oosterik op nummer: 06 120 99 600 of stuur een e-mail aan: verkoop@huubsanderink.nl. U kunt ook uw vraag stellen of uw gegevens achterlaten via onderstaand formulier, dan nemen wij contact met u op: