Bel direct!
0541-291782









  • Omschrijving
  • Technische Specificaties
  • Foto's

Massey Ferguson

Selective Catalytic Reduction

Selective Catalytic Reduction, oftewel SCR, is een proces dat uitlaatgassen behandeld en hierdoor de emissie uitstoot verlaagd. Massey Ferguson heeft in samenwerking met AGCO Power, als eerste de SCR technologie toegepast in motoren van tractoren en is mede hierdoor koploper wat betreft brandstofbesparing en uitstootvermindering. Het gehele systeem is in een compacte cilinder onder de motorkap gemonteerd.

Hoe gaat SCR in zijn werk? Allereerst verlaten de uitlaatgassen de turbo en komen in een cilinder. De uitlaatgassen gaan eerst door een diesel oxidatie katalysator (DOC), zodat de koolstofmonoxiden (CO), gasvormige koolwaterstoffen (HC), en fijnstoffen (PM) worden geneutraliseerd. Stikstofoxiden (NOx) worden voorbereid om te reageren met AdBlue (ook wel Diesel Exhaust Fluid (DEF), ARLA 32, of AUS32 genoemd). Door automatisch geregelde inspuiting wordt AdBlue vermengt met uitlaatgassen in een compacte ruimte, waarnaar ze vervolgens door een katalysator stromen. De stikstofoxiden (NOx) worden hierdoor omgezet in onschadelijke stikstof en water. Het enige wat de uitlaatpijp verlaat is zuivere lucht en waterdamp.


Merk: Massey Ferguson
Type: Selective Catalytic Reduction

Logo Massey Ferguson

Huub Sanderink uw Massey Ferguson dealer

  • Selective Catalytic Reduction
  • Selective Catalytic Reduction.PNG

Selective Catalytic Reduction, oftewel SCR, is een proces dat uitlaatgassen behandeld en hierdoor de emissie uitstoot verlaagd. Massey Ferguson heeft in samenwerking met AGCO Power, als eerste de SCR technologie toegepast in motoren van tractoren en is mede hierdoor koploper wat betreft brandstofbesparing en uitstootvermindering. Het gehele systeem is in een compacte cilinder onder de motorkap gemonteerd.

Hoe gaat SCR in zijn werk? Allereerst verlaten de uitlaatgassen de turbo en komen in een cilinder. De uitlaatgassen gaan eerst door een diesel oxidatie katalysator (DOC), zodat de koolstofmonoxiden (CO), gasvormige koolwaterstoffen (HC), en fijnstoffen (PM) worden geneutraliseerd. Stikstofoxiden (NOx) worden voorbereid om te reageren met AdBlue (ook wel Diesel Exhaust Fluid (DEF), ARLA 32, of AUS32 genoemd). Door automatisch geregelde inspuiting wordt AdBlue vermengt met uitlaatgassen in een compacte ruimte, waarnaar ze vervolgens door een katalysator stromen. De stikstofoxiden (NOx) worden hierdoor omgezet in onschadelijke stikstof en water. Het enige wat de uitlaatpijp verlaat is zuivere lucht en waterdamp.


Contact


Bent u geïnteresseerd in deze Selective Catalytic Reduction, of hebt u een vraag over dit product, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: 0541 291782 of stuur een e-mail aan: info@huubsanderink.nl. U kunt ook uw vraag stellen of uw gegevens achterlaten via onderstaand formulier, dan nemen wij contact met u op: